dinsdag 11 oktober 2011

Alfie de Giraf

Is het een koe of giraf, deze vraag stel ik mijzelf wel sinds hij klaar is. Het patroon van Kuddelz omschrijft een giraf en op papier ook duidelijk in die hoedanigheid te herkennen. Maar sinds hij af is lijkt hij op een of andere manier op een koe.


Ik hoop niet dat ik hem nu een identiteitscrisis aanpraat maar hij blijft voor mij toch wel Alfie de Giraf.


Maar zeg nou zelf, het is toch gewoon een schatje, koe of giraf, hij heeft een mooi muziekje in zijn buik en geeft een rustgevend gevoel.  

4 opmerkingen:

  1. Nee hoor het is een echt giraf, hij is weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch echt een giraffe hoor ;-)!
    Supermooi in deze kleuren! Heel lief!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij toch leuk, ik heb hem in "levende lijve" mogen aanschouwen en ik vind het toch echt een giraf.
    Weer super gedaan.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij toch een leuke knuffels en het geeft niet dat ie een beetje van allebei de dieren heeft, want hij is hoe dan ook enig!
    Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen