donderdag 30 mei 2013

Kookiemonsterrrrrr

Het lijkt wel alsof ik heel hard heb gewerkt de afgelopen dagen/weken. Maar ik had allemaal van die bijna af projectjes liggen. Dus ben ik daar maar eens mee aan de slag gegaan.

In mijn wolmandje lag ook al een paar weken een half afgemaakte kookiemonster. De armpjes en beentjes waren nog niet af en, niet onbelangrijk voor een kookiemonster, de koekjes!
Afgelopen dinsdag was het lekker weer en ik ben toen maar even in de patio gaan zitten want je weet immers niet wanneer het lekkere weer weer voorbij is. Hij is af en zeer tevreden met zijn kookies.

 


It looks like I worked very hard these last days/weeks. But I had some unfinished projects. So this week I finally finished this cookiemonster. He is very happy with his cookies...
 

4 opmerkingen: