dinsdag 26 april 2011

Hobby tas

Begin april heb ik voor mijn tante een hobby-tas gemaakt. Mijn oma wilde haar verrassen en heeft mij de "bestelling"doorgegeven. Ik weet het, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar mijn tante wilde toch graag een ander model tas. En och, daar ben je familie voor dus weer aan de slag. Samen met Nicole (Maison La Belle Vie) naar Antwerpen gereden om op het stoffenspektakel hetzelfde stofje te zoeken want ik had voor de 1e tas bij Hoofs de laatste meter. Deze tas ga ik dus verkopen via mijn webwinkel en ik heb hem er net opgezet. Dus wie weet zoekt nog iemand een leuk moederdag cadeautje.....

Omdat we met Pasen naar Maastricht gingen moest de andere tas natuurlijk wel af. De stof is iets anders geworden maar hij ziet er weer prima uit. Omdat het breiwerk plat in de tas moet is hij dus nu lager en breder geworden. Mijn tante heeft hem nog niet gezien dus hopen dat hij nu wel goed is...... 

1 opmerking:

  1. De tas is leuk geworden nu maar hopen dat je tante er blij mee is.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen