dinsdag 17 mei 2011

Gevilt bakje III

Ik heb in Italië niet helemaal stil gezeten. Ik had een tas vol met wol bij me maar daar zijn niet veel bolletjes uitgekomen. Mijn meegebrachte boeken trokken iets harder aan me dan mijn haaknaald, maar tussendoor toch even 2 mandjes gehaakt zodat ik ze thuis kon vilten.


Het zijn 2 grijze mandjes geworden. Een grote donkergrijze met een doorsnede van 30 cm  en 11 cm hoog 


En een lichtgrijze (leuk om een bloemenvaasje in te zetten) met een doorsnede van 19 cm en 13 cm hoog

2 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk!is dit speciaal garen of hoe vilt je het anders als ik vragen mag?

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angeline, ik heb deze bakjes gehaakt met drops eskimo. Dit is speciaal garen om te vervilten. Nadat ze gehaakt waren in de wasmachine gewassen en dit is het resultaat. Je moet natuurlijk wel rekening houden met het krimppercentage maar dat staat op de wolwikkel.

      Verwijderen