dinsdag 17 mei 2011

Multitasken

Alles komt tegelijkertijd! Maar daar zullen wel meer mensen last van hebben. De vakantie is pas net achter de rug en de afspraken op school, feestjes en afsluitingen van clubjes komen met meerdere aantallen tegelijk binnen. Vanochtend mijn naaimachines opgehaald bij Rijkers. Zij waren daar tijdens mijn vakantie voor een goede onderhoudsbeurt. Aangezien mijn dochter ook vaak vraagt of ze wat in elkaar mag zetten heb ik haar opgegeven voor een workshop voor kinderen. Ze leren dan de beginselen van het naaien op een naaimachine. Lijkt me helemaal leuk.



Vandaag heb ik de webshopfolder binnen gekregen. Ik weet niet hoe en waar ik de folders allemaal moet uitdelen maar ik zal mijn best doen. 
Op deze webshopfolder staan een aantal webshops met leuke acties. Waaronder
Ollebol & Muis. Als je bij je bestelling op www.ollebolenmuis.nl Webshopfolder aangeeft krijg je een leuke korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten