dinsdag 20 september 2011

Getagd...............



Dank je wel Nicole van Maison La Belle Vie: je hebt me getagd. Er heerst nu een tagvirus in blogland. De bedoeling is dat je wat over jezelf verteld wat ze nog niet weten en de tag doorgeeft aan andere mede bloggers. Nou hier gaat ie:

* Ik heb altijd q-music aanstaan als ik aan het hobbyen ben

* 's ochtends heb ik vaak al in mijn hoofd wat ik die dag wil gaan doen en komt daar uiteindelijk niet veel van terecht

* Ik ben erg precies en haal liever iets uit dan dat ik niet echt tevreden ben

* Ik laat de kinderen op dinsdag overblijven zodat ik een hele hobby-dag voor mezelf heb

* Als ik eenmaal op internet zit te surfen ik veel te lang blijf hangen

* Ik vaak "jaloers" ben op mijn medebloggers omdat zij vaak iets leuks en moois bloggen en ik me afvraag waar zij de tijd vandaan halen

* Ik liever hobby dan poets in mijn huis dus dit gaat vaak tussendoor (het poetsen dan)

* Ik tot een paar jaar geleden geen koffie dronk maar nu erg kan genieten van een heerlijke cappucino

* Ik heel graag op vakantie ga en dan het liefst ver weg

* Ik het echt heel moeilijk vind om nog meer dingen op te schrijven over mezelf

Ik zou graag de volgende mensen willen taggen zodat zij wat over zichzelf kunnen vertellen. Het hoeft niet maar mag wel.......

Jacqueline van Poppelien
Claire van Haakmuts
Veronique van Kuddelz
Angelique van Lique's
Tamara van Matawi's Crea's

2 opmerkingen:

  1. Leuk om wat meer over je te lezen!
    We hebben wel wat overeenkomsten;
    Q-music staat hier ook altijd aan, ik kies ook liever voor freubelen dan poetsen, ben ook wel eens "jaloers"op mede bloggers (waaronder op jou...), het surfen, mijn planning loopt nooit zoals ik hem hebben wil...

    Grappig!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig om te lezen dat ook ik veel overeenkomsten met je deel... Het plannen van dingen op de dag die vervolgens niet lukken, altijd handig... Het geen koffie drinken en nu gek zijn op de instant koffie met amarettosmaak, heerlijk...!! hoe is het mogelijk? En het veel te lang blijven zitten om blogverhalen te lezen en nog veel meer!! Dus zeker grappig en leuk om die herkenning bij jouw te vinden. Ben ik toch niet de enige...
    Succes met je blog en de creaties en de hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen