woensdag 16 mei 2012

Haken op donderdag

De kinderen hebben er al heel wat avondjes onder gelegen tijdens het televisie kijken maar ik vergat elke keer een foto te maken.

Toch nog gelukt binnen het jaar! Ik realiseerde mij dat ik vorig jaar in de auto op vakantie in Zweden begonnen ben met wat blokken te haken. Na de vakantie heeft het een tijd stil gelegen en ben ik af en toe verder gegaan.

Totdat ik een aantal weken geleden ineens weer de "drive" kreeg om hem af te maken, maar vooral ook om weer ruimte te hebben in mijn mandje met wol waar ik mee bezig ben. Het geeft weer een heerlijk gevoel als iets af is, en ik ben er trots op.




Gemaakt van cotton creative, in de kleuren creme, beige, bruin, lichtgrijs en donkergrijs.

15 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk geworden met al die verschillende blokken!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden.
    Prachtige kleurencombinatie.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je met recht trots op zijn!heb ook nog een granny-kleed op mijn wish list staan,waarom moeten er ook zoveel leuke dingen te haken zijn tegenwoordig?ha,ha...

    have a nice 'sunday'
    grtzzz
    Angeline

    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super geworden, helemaal te gek
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetjemineetje, dat heb je knap gedaan? Mooi geheel van allemaal verschillende blokken. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag daar zeker trots op zijn! Tjonge, wat is ie ontzettend mooi geworden!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend en wat een mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie deken zeg, zal ook lekker zacht zijn met dat garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Celine,

    Ik vind je sprei geweldig, mag ik vragen welke patronen je hebt gebruikt en hoe groot 1 blok is en het totale sprei.

    Gr. Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste ,
    Heb je soms de patronen van je bedsprei ? Ik ben namelijk al heel lang op zoek naar zoiets ...
    Hartelijk dank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zou zo graag het patroon hebben van het blok dat aan de buitenkant donker blauwgrijs is en dan steeds lichter en in het midden weer donker. zou dat kunnen? alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedenavond. Wat een prachtige sprei. Zou je de patronen willen/mogen delen?

    BeantwoordenVerwijderen