dinsdag 27 november 2012

Vestje met slofjes

Ik krijg geregeld vragen van mensen of ik iets kan maken wat ze gezien hebben. Ik krijg dan een foto en ga dan aan de slag. Mijn moeder is zo lief om alle grote items voor mij te breien als ik geen tijd heb. Aangezien ik tegelijkertijd ook nog wat knuffels moest haken en breien heeft zij het vestje gebreid.  Het vestje en de slofjes moesten in een oudrose kleur. De knoopjes maken het geheel af.


I often get a question if I can make something what the customers see in magazines or on the internet. When I can find the pattern I buy the wool and start. Well,  actually my mother knits the larger items when I am busy knitting and crocheting animals and other things. The buttons makes it complete.   

4 opmerkingen:

  1. Oooh bedank je moeder maar dit is echt superlief en mooi !
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan zeg.
    Ziet er heel erg leuk uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is hij hé ik ga hem ook maken heb de wol al in huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig, weer een leuk setje. Leuk om zo met je moeder samen te werken.

    BeantwoordenVerwijderen