donderdag 21 maart 2013

Toilettas

Teveel leuke dingen, teveel interesses. Daar heb ik altijd last van. Haken, breien, naaien en poppenmaken. Eigenlijk zou ik een keuze moeten maken maar van alles iets kan ook, als het maar goed gebeurd. Dat kost wat meer tijd en wat meer onrust in mijn hoofd want die nieuwe pop moet ook komen maar oke, er zitten maar 24 uur in een dag. Het patroon voor deze toilettas heb ik op de stoffenbeurs gekocht bij mijn favoriete stand. Ik heb hier een stapel gecoate katoen liggen en ben met de "restjes" aan de slag gegaan. Eerst uitproberen voordat ik met mijn nieuwe stofjes aan de slag ga. Maar dat komt goed en die toilettassen met bambi's en appeltjes en peertjes komen er snel!





I made this toiletbag this week from coated cotton. Nice to do something else. This was a "monster" whith little pieces of fabric I have left from other bags. It turned out well so now I can use the new fabric pieces with bambi en apples etc.

1 opmerking: