maandag 14 oktober 2013

DaWanda Designmarket Brusssel

Ollebol & Muis gaat internationaal, ha ha. Het stelt niet veel voor
maar klinkt wel leuk.
In samenwerking met de Meininger hotelketen organiseert DeWanda op
17 november as dit bijzondere evenement in de Europese hoofdstad Brussel.
Meer dan 90 hotelkamers worden door verkopers omgetoverd in kleine winkeltjes en speciaal voor de gelegenheid ingericht. Iedere kamer wordt beheerd door een DaWanda verkoper met een selectie van diens handgemaakte en zelfontworpen aanbod in bijvoorbeeld de categorieën mode, accessoires, wonen & leven, kind en schrijfwaren.

Idereen die op zoek is naar een bijzonder cadeau voor Sinterklaas of kerst kan slagen.

In plaats van een stand heb ik dus een hele hotelkamer om in te richten. Alle poppen en knuffels in bed, tassen aan de kapstok, dekentjes over de rand van het bed, Sonny Angels in de vensterbank, toilettassen op de badkamer etc. Het lijkt mij een hele uitdaging. Ik heb een youtybe filmpje gezien van de editie in Wenen en daar stonden rijen mensen buiten te wachten om naar binnen te mogen gaan. Ik sta op de 3e verdieping, maar ik zal zorgen dat iedereen mij kan vinden...
 
Ollebol & Muis goes International, this sounds fun but it is only for one day. DaWanda Design Market has organised an event on november 17th in Brussel with Meininger Hotel. More than 90 hotelrooms are little shops with all handmade articles.

1 opmerking:

  1. Het lijkt me enig maar beetje ver voor mij. Ben je nog heelhuids aangekomen gisteren. Ik vond het erg leuk. Ik heb wel de ogen inmiddels veranderd want ik vond dat ze te streng keek. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen