maandag 7 oktober 2013

Lief klein konijntje

Dozen vol catania heb ik hier liggen, en toch pak ik elke keer weer dezelde kleuren en moet ze dan weer aanvullen. Om dit konijntje te maken had ik gelukkig genoeg voorraad liggen, ik geloof dat ik van de aqua blauwe kleur een stuk of 6 bollen heb.

Dit konijntje heb ik van een foto gemaakt gecombineerd met het patroon van het Ballerina Muisje. Zo zie je maar, een beetje van dit, een beetje van dat en je hebt weer een ander schatje gecreeërd.

Fijne week





I have a lot of Catania cotton in stock, but everytime I take the same colours and have to buy new ones. For this bunny I had enough cotton. I took a photo from internet, some items of Ballerina Mouse, little bit of this and that and made this lovey bunny.
She is for sale in my shop

Have a nice week 

7 opmerkingen: