woensdag 24 augustus 2011

knopenwinkel

Zoals ik jullie al verteld heb, zijn wij naar Zweden geweest. Nadat wij in Goteborg van de boot af kwamen zijn wij even de stad ingelopen. In een van de straatjes kwam ik een knopenwinkel tegen. Ik heb stiekem een foto van een hoekje gemaakt maar de winkel was wel 8 meter lang vol met kasten met alleen maar knopen.




Uiteraard zijn wij ook gestopt voor heerlijke koffie met zweedse koeken en andere lekkernijen. Dat beloofde wat voor derest van de vakantie..... 

2 opmerkingen:

  1. Ooooohhh...een knopenwinkeltje daar zou ik ook wel eens willen in rondsnuisteren, lijkt me heerlijk
    En wat zien die koeken er overheerlijk uit!!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die knopen in die kasten en daar eens rustig in snuffelen. Zucht...
    Ziet er ook lekker uit die zweedse koeken.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen