dinsdag 23 augustus 2011

Leuke opdracht

Afgelopen zomer vroeg een mede-overblijfmoeder aan mij of ik voor haar man een witte walibi wilde haken. Hij wil er nm een voor zijn verjaardag. Op dit moment hebben ze 2 bruine walibi's rondlopen in de tuin en haar man wil sparen voor een witte. "Natuurlijk wil ik dat wel" was mijn spontane antwoord. Maar naar enig gezoek op internet kon ik niet echt een goed patroon vinden.
Ik was wel een foto tegengekomen en ben toen zelf aan de slag gegaan. Elke steek opgeschreven, uitgehaald, gezucht, je kent het wel. Ik wist dat er per 1 augustus een boekje uit zou komen met daarin het uitgeschreven patroon maar het moest en zou me zelf lukken.
Ik ben thuis begonnen, het werk voortgezet in Zweden, uitgehaald in Knokke om uiteindelijk snel het boekje te bestellen en opnieuw te beginnen toen ik weer thuis was.......

Afgelopen weekend is de kangaroe opgehaald. Ik moet alleen nog het kleintje afmaken maar mag op dit moment niet haken van de fysiotherapeut aaaah. Ik heb een pijnlijke schouder en dan merk je pas wat je allemaal doet op een dag met je rechterarm. Ik zei gisteren tegen mijn man dat ik het maar heel erg raar vind om tv te kijken zonder iets te doen.

Dit is het resultaat geworden van de kangaroe en als ik het kleintje afheb zal ik ze snel herenigen.

5 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden. Balen dat je even stil moet zitten. Beterschap ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi! In welk boekje staat deze dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat een schatje.
    Beterschap met je arm.


    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij leuk geworden. Kan me voorstellen dat "onze collega" er blij mee was.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die is super leuk geworden!

    heel veel succes met je arm!

    BeantwoordenVerwijderen