donderdag 30 augustus 2012

Haken op donderdag

Soms zit je bij collega bloggers te kijken en kom je een leuk patroon tegen. Ik had het een tijdje geleden uitgeprint zonder afbeelding en zonder naam van degene die het patroon heeft uitgeschreven, dus kon ik het ook niet meer terugzoeken hoe het eendje eruit ging zien. Tijdens de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen heb ik een restje katoen gepakt en ben begonnen, immers, de 1e zin van het patroon is dat je dit eendje in 1 avond af kunt hebben... Dat lukte, alleen had ik het geluk dat de ceremonie tot 1.30 uur duurde......



Nog een gepunnikt sjaaltje gemaakt en wat "wieltjes" toegevoegd.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig eendje.
    Een lief speelkameraadje voor je pop.
    Staat erg leuk zo.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, een eend op wieltjes!
    Patronen kloppen vaak in de beschrijving al niet dus het zou mij niet verbaast hebben als er eigenlijk 2 avonden had moeten staan.
    Het eendje is wel erg leuk geworden :)

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je ijverig geweest je pop heb ik ook al gemist en nu weer dat leuke eendje. Je hebt duidelijk niet stil gezeten.
    Fijne dag nog en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen