Wat een leuke opdrachten krijg ik van tijd tot tijd. Vele mailwisselingen volgen maar dat vind ik juist zo leuk. Eerst de kleuren uitkiezen en dan de klant regelmatig voorzien van informatie over de voortgang van het product.
De deken, bambi en slofjes kwamen als eerste. Daar ben ik bekend mee en heb ik al eens eerder gemaakt.
De kleuren op elkaar afstemmen, best lastig als je verschillende garendiktes moet hebben. Maar dankzij Ria van Het Wolhuis is me dat gelukt. De Drops Paris had ze binnen een dag verstuurd en heeft toen zelf de bijpassende kleurtjes in Catania uitgezocht en opgestuurd. Super, dat scheelde mij weer heel wat tijd.
Tijdens het werken aan deze 3 items mailde de klant een foto van een rendier. Of dit ook nog gemaakt kon worden in de juiste kleurtjes. Nooit gedaan maar altijd leuk zo'n nieuwe uitdaging! Zo gezegd zo gedaan, patroon erbij gezocht, wat aangepast aan de uitstraling van bambi en zie hier het eindresultaat.
En toen ik gisteren thuis kwam had de klant heel lief een foto opgestuurd van het kamertje met het eindresultaat. Wow, daar doe je het voor!
I made these things for a customer. I made the first 3 items several times before but the rendeer head was the first time. She mailt me a picture and I searched on the internet for a pattern. I changed some things so the rendeer was in the same style as the little fawn. I was very pleased with the result. The customer mailt me a picture with the endresult, wow love it!
Posts tonen met het label deken. Alle posts tonen
Posts tonen met het label deken. Alle posts tonen
donderdag 18 april 2013
donderdag 4 oktober 2012
haken op donderdag
Lekker op de bank, o nee, ik had beloofd om wat te bloggen op haken op donderdag. Vandaag een bestelling verzonden van een gehaakte bambi en een dekentje. Over beide items ben ik erg enthousiast en ga ik zeker nog een keer maken. Ben benieuwd welke kleurencombinaties dan gemaakt worden.
I promissed you crochet on thursday, so this is my work of this week. A crochet fawn and a lovely blanket in different colours of pink.
It turned out lovely and I think I will be making this again with some other colours.
Abonneren op:
Posts (Atom)
