Posts tonen met het label kerstsfeer. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kerstsfeer. Alle posts tonen

dinsdag 13 december 2011

Kerstsfeer

Het stormt, regent en het is niet echt koud..... Het is december! Maar de kerst komt eraan dus maken we ons huis gezellig. Ik heb dit jaar een houten kerstboom staan (zie eerder bericht). Om wat meer kerstsfeer te krijgen heb ik op de eettafel een klein sfeervol hoekje gemaakt.


Ik wil nog 1 engeltje maken maar mijn wol is op. De sneeuwvlok ligt te drogen.  Aangezien het vandaag te donker blijft (vooruitziende blik)  heb ik de foto gisteren met een blauwe lucht kunnen maken.





Vrijdag heb ik ook een tak klaargemaakt bij mijn kapper. Na het succes van de Oetels vond hij het leuk om nu engeltjes op te hangen. Helaas waren de takken te groot voor op de toonbank maar de engeltjes hebben toch een mooi plekje gevonden.




vrijdag 9 december 2011

Kerstsfeer

Vanochtend heb ik bij mijn kapper een mooie vaas met takken afgeleverd. Leuk, denk je dan maar wat moeten ze daar mee? In die takken hangen 10 gehaakte engeltjes en sneeuwvlokken. Gelukkig heb ik de foto's nog maar die staan op mijn telefoon. En laat ik nou net zo'n type zijn die weet hoe de belangrijkste dingen werken aan haar telefoon maar niet hoe de foto's eraf moeten. Ik ga me daar even in verdiepen en probeer dit weekend jullie een foto van mijn kerstengeltjes te laten zien.

Wat ik jullie wel kan laten zien is mijn "alternatieve" kerstboom. De kinderen moesten even wennen want hij is niet groen!! Ik ga hem vanmiddag weer opzetten met allemaal zelfgemaakte poppetjes erin. Dit is de foto van vorig jaar..

Fijn weekend alvast.