Ik wil nog 1 engeltje maken maar mijn wol is op. De sneeuwvlok ligt te drogen. Aangezien het vandaag te donker blijft (vooruitziende blik) heb ik de foto gisteren met een blauwe lucht kunnen maken.
Vrijdag heb ik ook een tak klaargemaakt bij mijn kapper. Na het succes van de Oetels vond hij het leuk om nu engeltjes op te hangen. Helaas waren de takken te groot voor op de toonbank maar de engeltjes hebben toch een mooi plekje gevonden.


